نویسنده: مریم شریفی
خلاصه:
پژوهش حاضر به تاثیر افزایش تمرکز بر میزان یادگیری هنرجویان دختر پایه دهم رشته تصویر سازی کامپیوتر هنرستان کاردانش ساعی واقع در ناحیه ۲ اراک، در سال تحصیلی،۱۴۰۱-۱۴۰۲ پرداخته است. این پژوهش با هدف رفع مشکل تمرکز و افزایش میزان یادگیری و پیشرفت تحصیلی هنرجویان در کلاسهای حضوری و مجازی در جهت یادگیری به صورت کاربردی و آینده شغلی و تحصیلی هدفمند در ایشان صورت گرفته است. جامعه آماری این پژوهش۹ نفراز هنرجویان بودند. مساله اصلی این هنرجویان در نیمه اول سال تحصیلی، تمرکز و دقت کم در فرآیند تدریس و یادگیری، انجام تمرین عملی و آزمونهای کتبی و عملی و مطالعه در منزل، پایین بودن نمرات کتبی و عملی، تعدد غیبتهاو تاخیر ها، بی حوصلگی، بی انگیزگی، منفعل بودن، تحمل