راهکارهای افزایش تمرکز هنرجویان پایه دهم رشته تصویرسازی دیجیتالی در هنرستان ساعی

نویسنده: مریم شریفی

خلاصه:

پژوهش حاضر به تاثیر افزایش تمرکز بر میزان یادگیری هنرجویان دختر پایه دهم رشته تصویر سازی کامپیوتر هنرستان کاردانش ساعی واقع در ناحیه ۲ اراک، در سال تحصیلی،۱۴۰۱-۱۴۰۲ پرداخته است. این پژوهش با هدف رفع مشکل تمرکز و افزایش میزان یادگیری و پیشرفت تحصیلی هنرجویان در کلاسهای حضوری و مجازی در جهت یادگیری به صورت کاربردی و آینده شغلی و تحصیلی هدفمند در ایشان صورت گرفته است. جامعه آماری این پژوهش۹ نفراز هنرجویان بودند. مساله اصلی این هنرجویان در نیمه اول سال تحصیلی، تمرکز و دقت کم در فرآیند تدریس و یادگیری، انجام تمرین عملی و آزمونهای کتبی و عملی و مطالعه در منزل، پایین بودن نمرات کتبی و عملی، تعدد غیبتهاو تاخیر ها، بی حوصلگی، بی انگیزگی، منفعل بودن، تحمل

……https://s32.picofile.com/d/8481923384/50c34360-61ac-46bf-bd17-17fbe51dc7ff/c705da41_efcc_4537_a73c_923c933b6d55.pdf

به بالا بروید