آشنایی بافناوری آنتالیتیکس

ابزار آنتالیتیکس


برای بررسی عملکرد و تحلیل مفاهیم، به جامعه آماری نیاز داریم تا بتوانیم به  بررسی و پیش بینی رفتارها بپردازیم.

ابزار آنالیتیکس شرکت گوگل، با هدف دسترسی مدیران سایت به چنین آمار و ارقامی طراحی شده است.

این ابزار  به وبمستران اجازه تحلیل و آنالیز سایت رامی دهد تا رفتار کاربران سایت را رصد کرده و به تحلیل ورودی‌های سایت بپردازند. گوگل آنالیتیکس GA4 آخرین نسخه از این نرم افزار با قابلیت‌های جدید است.
گوگل آنالیتیکس یک ابزار کاربردی و مفید برای مدیران وب سایت است.

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) مثل یک کارنامه آنلاین عمل می کند.
بقای فعالیت های بازاریابی دیجیتال و راه حل های مبتنی بر سئو، نیازمند ابزار قدرتمندی برای دسترسی به اطلاعات و تحلیل آنها می باشد. تحلیل گر گوگل آنالیتیکس در دو نسخه ارائه می شود. نسخه گوگل آنالیتیکس ۳۶۰ که برای کاربران وب سایت بوده و نسخه دیگری برای استفاده از آمار تحلیلی داده های  اپلیکیشن های موبایل، در نسخه های اندروید و IOS می باشد.

دو جنبه از گوگل آنالیتیکس، نقش و کاربرد آن را بی رقیب می سازد. جنبه اول گوگل آنالیتیکس، رایگان بودن آن برای استفاده عموم است. جنبه دیگر در شیوه کار آن نهفته است.

• تعیین  ویژگی مشتریان سایت
• شناسایی موقعیت جغرافیایی کاربران
• تعیین صفحات محبوب وب سایت
• مشخص کردن نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری
• افزایش سرعت وب
• تعیین تعداد بازدید سایت
• شناسایی بهترین تکنیک‌های بازاریابی
• تعیین زمان ماندگاری در سایت
• شناسایی محتواهای پرطرفدار
• تعیین کیفیت محتوا بر اساس رفتار کاربران

به بالا بروید